Nissan Juke Forum banner

Heeft uw Juke Hybrid het begeven met dit gevaarlijke defect?

1 reading
7.1K views 13 replies 9 participants last post by  ajstean  
#1 ·
Heeft uw Juke Hybrid een HEV-systeemstoring gehad?

De onze verloor alle vermogen tijdens het rijden. Gelukkig reden we op een landweg met een maximumsnelheid van 40 MPH en kon ik uitrollen naar een uitwijkplaats. Het zou veel gevaarlijker zijn geweest bij een hogere snelheid, vooral op een snelweg. NISSAN en de dealer willen niet bevestigen dat dit een bekende fout is, maar ik weet uit sociale media en online forums dat andere Juke-eigenaren het ook hebben meegemaakt. Sommigen van hen bij hogere snelheden / gevaarlijkere situaties.

Het lijkt ook vaak voor te komen dat de fout opnieuw optreedt nadat ze zeggen dat ze het hebben gerepareerd. Mij werd verteld dat de mijne na 3 dagen was "gerepareerd", maar 30 minuten later belden ze om te zeggen dat het weer was mislukt. Dat is MEER DAN ZEVEN MAANDEN GELEDEN en het is nog steeds niet gerepareerd.

#4 ·
Hoi
cpatten1304
Heb je contact opgenomen met de NISSAN KLANTENSERVICE en hen verteld over je probleem en hen gevraagd om hulp bij het oplossen van het probleem van je auto? Vermeld alsjeblieft dat je lid bent van dit forum en dat ze je hebben geadviseerd om contact met hen op te nemen.
Nissan klantenservice is trager en incompetenter dan de Nissan ingenieurs. Ze zijn gevestigd in Frankrijk, negeren de meeste e-mails en bellen je nooit terug zoals beloofd. Na ongeveer 5 maanden stemden ze in met afkeuring van het voertuig. Het duurde toen bijna 2 maanden voordat ze een aanbod deden. En ondanks dat ik ermee instemde een goedkoper benzine-model te accepteren, willen ze nog steeds een aanzienlijke financiële bijdrage.

Veel Nissan-eigenaren hebben ook hun slechte klantenservice bekritiseerd op sociale media en forums. En sommigen hebben dezelfde fout gehad tijdens het rijden, wat uiterst gevaarlijk is.

#6 ·
Hallo, ik had dezelfde fout met mijn Nissan Juke Hybrid 4 keer, mijn auto werkte niet meer met dezelfde melding HEV, dat was meer dan 10 weken geleden. RAC kreeg hem twee keer aan de praat, de volgende keer naar de Nissan-garage waar hij altijd in onderhoud is etc. Ze kwamen erachter dat het de omvormer is en een grote klus, toen werd Nissan op een paar sites naar buiten gebracht, dus de auto ging naar Chester Nissan omdat het een Motability-auto is. Ik kreeg een huurauto, na een paar dagen bij de Nissan-dealers in Chester belden ze me op en zeiden dat ze het probleem hadden gevonden. Ze zeiden dat het de lithiumbatterij was, ze kregen er een en monteerden hem, dat was op maandag, haalde mijn Juke op woensdag op en de auto rijdt geweldig. Dus ik dacht dat ik het jullie allemaal zou laten weten en hoop dat jullie het allemaal laten doen. wallace

#8 ·
We hebben een Nissan Juke Hybrid model 2023. Thuis mislukt met HEV-fout en niets, kan niet starten - RAC gebeld, zij adviseerden een afspraak bij de dealer te boeken - Auto bij de dealer geboekt - Nieuwe omvormer vereist als defecte eenheid. ÂŁ 8.300 voor het onderdeel en 3 weken wachten omdat er geen omvormers beschikbaar zijn.

#9 ·
Is uw Juke Hybrid defect geraakt met een HEV-systeemstoring?

De onze verloor alle vermogen tijdens het rijden. Gelukkig zaten we op een landweg met een snelheidslimiet van 40 MPH en kon ik uitrollen naar een uitwijkplaats. Het zou veel gevaarlijker zijn geweest bij een hogere snelheid, vooral op een snelweg. NISSAN en de dealer willen niet bevestigen dat dit een bekende fout is, maar ik weet uit sociale media en online forums dat andere Juke-eigenaren het ook hebben ervaren. Sommigen van hen bij hogere snelheden / gevaarlijkere situaties.

Het lijkt ook gebruikelijk dat de fout opnieuw optreedt nadat ze zeggen dat ze het hebben gerepareerd. Mij werd verteld dat de mijne na 3 dagen was "gerepareerd", maar ze belden 30 minuten later om te zeggen dat het weer was mislukt. Dat is MEER DAN ZEVEN MAANDEN GELEDEN en het is nog steeds niet gerepareerd.

View attachment 780
Dit was nuttig, want een vergelijkbare storing gebeurde ons op zondag 16 februari 2025. We kregen het HEV-systeemstoringbericht en het hele ding viel uit. Het was donker. Ik ben in de 80 en vond de volgende 3 dagen erg stressvol. Nadat RAC zei dat ze de storing niet konden verhelpen, kreeg ik te horen dat ik het bij de dealer moest boeken, wat ik deed na telefoontjes en mislukte terugbelverzoeken, ze vertelden me dat de vroegste datum waarop ze naar de auto konden kijken 19 maart zou zijn en boekten het voor die datum. Ze zeiden dat als ik ervoor zorgde dat het werd afgeleverd, ze "er binnen 5 werkdagen naar zouden kijken". Ik wacht nog steeds op een terugbelverzoek en een aanbod voor een huurauto. In de tussentijd heb ik moeten betalen voor een huurauto en voor taxi's, geld waarvan ik graag denk dat het wordt teruggevorderd, aangezien de auto minder dan twee jaar oud is. Ik heb een paar drukke weken voor de boeg en kan niet zonder vervoer. Mijn vrouw doet momenteel al het rijden omdat ik midden in een staaroperatie zit. Dit is mijn eerste Juke. Hij heeft veel kleine problemen gehad, in tegenstelling tot mijn vorige Qashqais.

#10 ·
HEV-fout 2 weken geleden, stopte voor mijn huis en ging nergens heen. Een reparatie geprobeerd, beide pedalen plat op de vloer en op de startknop drukken, de elektra herstart en de auto startte. De volgende ochtend startte de auto normaal en ik slaagde erin om naar de dealers te rijden, ze gaven me een gloednieuwe Qashqai als leenauto! Het laatste nieuws was dat 3 onderdelen besteld waren zoals geadviseerd door het hoofdkantoor, die vorige week gemonteerd zouden worden, maar nog steeds geen update van de dealer.

#13 ·
HEV-fout 2 weken geleden, stopte voor mijn huis en ging nergens heen. Probeerde een reparatie, beide pedalen plat op de vloer en op de startknop drukken, de elektronica herstartte en de auto startte.
De volgende ochtend startte de auto normaal en ik slaagde erin om naar de dealers te rijden, ze gaven me een gloednieuwe Qashqai als leenauto!
Het laatste nieuws was dat 3 onderdelen besteld waren zoals geadviseerd door het hoofdkantoor, die vorige week gemonteerd zouden worden maar nog steeds geen update van de dealer.
Loco box fout

#11 ·
Is uw Juke Hybrid defect geraakt met een HEV-systeemstoring?

De onze verloor alle stroom tijdens het rijden. Gelukkig reden we op een landweg met een snelheidslimiet van 40 MPH en kon ik uitrollen naar een uitwijkplaats. Het zou veel gevaarlijker zijn geweest bij een hogere snelheid, vooral op een snelweg. NISSAN en de dealer willen niet bevestigen dat dit een bekende fout is, maar ik weet uit sociale media en online forums dat andere Juke-eigenaren het ook hebben ervaren. Sommigen van hen bij hogere snelheden / gevaarlijkere situaties.

Het lijkt ook gebruikelijk dat de fout terugkeert nadat ze zeggen dat ze het hebben opgelost. Mij werd verteld dat de mijne na 3 dagen "gerepareerd" was, maar ze belden 30 minuten later om te zeggen dat het weer was mislukt. Dat is MEER DAN ZEVEN MAANDEN GELEDEN en het is nog steeds niet gerepareerd.

View attachment 780
Loco box fout

#14 ·
Mijn auto na veertien dagen terug, blijkbaar gerepareerd, lijkt goed te lopen. De bestelde onderdelen waren "eenmalige" items, originelen weggegooid, het laatste onderdeel was een kabelboom waar de fout zat, geĂŻdentificeerd door hun diagnosemachines. Ik volg de situatie en ben nog steeds een beetje sceptisch over de "reparatie"